6 ianuarie 2009

Zi ca oricare alta

13 comentarii:

Anonim spunea...

Parcă repară cerul/norii :)
Fain.

Anonim spunea...

el este dorel!

Andrei spunea...

:)

marius grozea spunea...

buna treaba!

Andrei spunea...

:) multam fain.

Vlad spunea...

trebuie neaparat sa ii arati lui Dorel ce lucru minunat facea! :o)

Andrei spunea...

Nu cred ca e Dorel, e de fapt vecinul meu, Romi. :)
(poza incadrabila in 'R500').

Vlad spunea...

E, daca-i Romi, nu-i arata!
:o) :o)

ggl spunea...

Dar buşteanul ce părere a avut despre asta?

Andrei spunea...

nu cred ca a fost prea incantat. dar s-a sacrificat in numele unui scop nobil. :))

miki spunea...

Bace, mă ia cu amețeală când mă uit la poza asta, măi. Am așa un rău de adâncime... Muncitorul ăsta al tău mai are ninţel și pică-n cer, da' el nici nu baga de seama. Trebuie ca e tare ocupat...

Andrei spunea...

:) pai si eu as vrea sa pic in cer. e uneori un ideal, mihaela, nu ?

miki spunea...

O fi, Bace, pentru tine, da' tu eşti şi conştient de asta; pentru tine, e cum zici, un ideal (l-oi fi mai şi căutând), da' muncitorul tău mi se pare mie ca poate sa pice în cer şi nici să nu bage de seamă, că are treabă omu', taie la buştean sau repara acoperişul. Da' aşa ocupat cum e el, tot zici că e mai aproape de idealul tău decât oricare altul (măcar aşa pare în poza asta).
D'aia mă ia "cu vertij", vorba la clasicii în viaţă.
Da' mă rog, fiecare cu părerea lui... tu poate i-ai dat altă interpretare.